Galileo Masters 2015 – edycja polska | Prezentacja ze spotkań
Polska edycja europejskiego konkursu nawigacji satelitarnej European Satellite Navigation Competition Galileo Masters, European Satellite Navigation Competition Galileo Masters - Polish Competition
galileo,galileo masters,esnc,european satellite navigation competition,satellite,navigation,competition,gnss,gps
333
single,single-post,postid-333,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,

Blog

07 maja / Prezentacja ze spotkań

prezentacja_zrzut

Na dedykowanej podstronie (Spotkania informacyjne → Prezentacje  w menu u góry) opublikowaliśmy prezentację, którą posługujemy się w trakcie spotkań informacyjnych.

Znajdziecie w niej informacje o rynku związanym z nawigacją satelitarną GNSS, jego przyszłości, o trendach w GNSS, o zasadach i przebiegu konkursu, praktycznych wskazówkach, co robić a czego nie robić w zgłoszeniach na konkurs, a także o ciekawych pomysłach nagrodzonych w poprzednich edycjach Galileo Masters.


Organizatorem konkursu w Polsce jest Blue Dot Solutions sp. z o.o. Współorganizatorem: Black Pearls VC. Partnerem jest Agencja Rozwoju Przemysłu, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Creotech Instruments, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Agencja Kosmiczna, Astri Polska, GMV Innovating Solutions, iTTi, i Hertz Systems. Sponsorami nagród jest Business Link, NaviGate, Pomorskie Centrum Przetwarzania Danych. Patronat honorowy objął Minister Gospodarki RP, Minister Administracji i Cyfryzacji i Związek Pracodawców Sektora Kosmicznego. Patronami medialnymi są: Crazy Nauka, Mobility, retail360.pl, Komputer Świat, netcamp.pl, programista.pl, Pixel, 4biznes.eu, KarieraPlus.pl, Gisplay.pl, Startup Insider, StartUp Magazine, ReQ magazyn, Geodeta – Geoforum.pl, Geostudent.pl, iMagazine.

Przez Redakcja w GM2015 Tagi >